Menu

Betaling mislukt of geweigerd

Wat moet ik doen bij een mislukte iDEAL betaling?

Check eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met Gickx en geef je transactienummer op. Deze staat altijd bij de bestelling vermeld. Onze klantenservice helpt je dan verder. als het gevonden is dan word het geld teruggestort binnen 3 werkdagen.

Wat moet ik doen bij een mislukte credit card betaling?

Al een bestelling gedaan maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. dat komt niet goed aan. Wij willen ook dat er een optimale service is en jij je pakketje z.s.m. in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via iDEAL, paypal of afterpay.

Wat moet ik doen als het niet lukt om via pay pal te betalen?

Probeer nogmaals in te loggen op jouw account, lukt het nogsteeds niet? Dan raden wij jou aan om gebruik te maken van andere betalingsmogelijkheden.

Terug